Nog 3 nachten en 2 dagen

…en het is zover. Maandagochtend vroeg neem ik het vliegtuig richting Warschau, alwaar ik de volgende vier en een halve maand zal vertoeven. Dit alles onder het mom van studeren aan de Warsaw University of Life Sciences, als dat niet chic klinkt.

De grote sociale, maatschappelijke en familiale druk hebben ervoor gezorgd dat deze blog gestart is. Ok nee grapje, ik heb er zelf ook zin in, maar laten we stellen dat mijn omgeving dit ook leuk vindt, althans voorlopig toch.

Of ik deze blog goed zal bijhouden is een andere vraag. Wie weet is het daar niet interessant genoeg om over te bloggen, misschien is het daar té interessant om m’n tijd te verdoen aan bloggen. “We zullen wel zien”, is ook hier een gepaste uitdrukking.

Goed, hopelijk kom je binnenkort nog eens een kijkje nemen, of zet deze blog anders ineens in je rss-feed (Google reader is een aanrader) .

Voor de geïnteresseerden nog: de universiteit vanuit de lucht.

Explore posts in the same categories: Warschau

11 reacties op “Nog 3 nachten en 2 dagen”

  1. Igor Says:

    Hopelijk hou je het vol, maar ik denk het ni, want je gaat je aandacht verliezen aan het vrouwelijk schoon in Warschaeu. En je weet het !!!

  2. Stefan Says:

    Dieter!
    Als we niet boven de Noordpoolcirkel zouden zweven en volop aan het genieten waren van de prachtige Aurora borealis alhier, dan waren we komen wuiven!

    In elk geval : kusjes en groetjes van Pieter, Dorien, Kimbelein en mezelf!

  3. krilipikalko Says:

    Geniet er van! En wees er maar zeker van dat die roddels uit verschillende hoeken jouw richting zullen uitkomen… 🙂

  4. Gijs Says:

    Joepi, joepi, ik sta al tussen uw links… Polen lijkt me wel fijn. Ik zou er graag nog eens op vakantie gaan. Veel plezier ginder!

  5. Lynn Says:

    Hej Dieter!
    Leuk, zo’n blog! Geniet van je verblijf, en hou ons maar goed up-to-date!
    Ik zie je morgenvroeg om 04.05u, wat een onmenselijk uur! Be ready!
    Lynn

  6. dirk van laer Says:

    Dieter,
    Beleef ginderachter een mooie tijd en veel succes met je plannen. Maak er wat van…
    Groeten vanop het water.

  7. bennophie Says:

    awel? waar blijft het eerste verslag? hoe koud is het daar? wanneer beginnen de lessen? waar blijven de foto’s van bizons? en van poolse deernen? hop hop hop!
    beni

  8. dietercrauwels Says:

    Bedankt voor alle leuke reacties!

  9. dietercrauwels Says:

    @bennophie: tzal voorlopig nog blijven bij de vele vragen, weinig antwoorden, maar de temperatuur nu is ongeveer een paar graden boven het vriespunt!

  10. Nefast Says:

    hey dieter! updaten! of ik zet de fotos ven ESN Wraschau onlijn!
    btw : enig idee waarom mij navigatiebalk zo raar staat op mijn startpagina? ik geraak der ni wijzer uit

  11. dietercrauwels Says:

    @Nefast: Updaten zal ik, maar ik heb ook graag dat ge de foto’s online zet! Geen idee wat betreft je navigatiebalk…


Geef een reactie

